Kennismaking en doel bepalen

Door persoonlijk in gesprek te gaan over de boodschap die je wil overbrengen met je video en de manier waarop, komen we tot een helder beschreven doel. Op basis van deze intake krijg je een vrijblijvende offerte.

Offerte

In de offerte vind je het aantal uren dat ik denk bezig te zijn met de productie. Ik bereken tijd voor script schrijven, de filmdag en de montage. Daarbij komen optioneel nog kosten voor een professionele voice-over, opnames met een drone, de rechten voor de achtergrondmuziek en een logo-animatie.

Script

Na akkoord op de offerte schrijven we een script. Hierin staan de beelden, teksten en quotes die in je film komen. Het script geeft een helder beeld van het eindproduct; dit voorkomt onduidelijkheden of misverstanden achteraf. Vervolgens ontvang je het script ter goedkeuring. Eventuele aanpassingen kunnen uiteraard nog worden toegevoegd. Na jouw akkoord start de filmdag!

Filmdag

De beelden maak ik met een Sony A7III camera. Voor het geluid gebruik ik een Rode externe microfoon, Sennheiser zendermicrofoon en deze zal ik bij je opspelden. Ik volg het goedgekeurde script en regisseer de betrokken personen. De filmdag is vaak een spannende, maar vooral ook leuke dag. Geen probleem als opnames tien keer of meer over moeten. Uiteraard worden er ook making of-foto’s gemaakt om te delen op social media en de film alvast aan te kondigen.

Montage

Bij de montage volgen we het script. We brengen het verhaal tot leven met prikkelende beelden en effecten en houden ons bezig met sounddesign. Tijdens de filmdag maken we verschillende filmopnames. Dit is het ruwe beeldmateriaal. Uit het ruwe beeldmateriaal selecteren we de beste shots voor het eindproduct.

Aflevering

Zodra de montage klaar is, sturen we de eerste versie via een afgeschermde link op VIMEO of youtube. Hierna kunnen er indien nodig nog correcties worden toegevoegd. Deze correctieronde is vrijblijvend. Zijn de beelden naar wens? Dan ontvang je de film als mp4-bestand via WeTransfer. Na het downloaden van de film kan je deze publiceren op je website en/of social media kanalen. Het is tijd om je doelgroep te overtuigen van jouw boodschap en resultaten te boeken.

 
E-mailen
Bellen
Info